Ja tenim el primer treball amb montatge paral·lel; el grup format ara pel Jimmy, Angie, Alberto i Cassandra han fet aquest trailer de la peli "Bunker", i com l'han penjat al "youtube" m'imagino que no tendran pega en que els ho aferri aqui al nostre Blog. Ànim a la resta dels grups! Encara queda temps.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada