Un problema mecànic m'ha fet arribar tard avui a l'institut així que la recollida del guió tècnic de la "Història d'un cartell" la faré demà dimecres. Recordar-vos, ja que hi som, que el dijous hi ha el segón exàmen i que entra TOT. Aquesta avaluació la ponderació dels exàmens serà un 30% i el segón (el del dijous) un 70%. Disposau de la classe de demà per a resoldre dubtes d'última hora.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada