Estimats alumnes: com no hi ha hagut manera de descarregar-me el video de na Milly, Àlex i Ana i no el puc obrir en el format que me van passar, ni canviar-lo de format ... he decidit penjar-ho al blog per tal que els companys el pogueu gaudir. La resta els veurem a classe en concloure els treballs de foto.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada