dimarts, 10 de març del 2009

Aqui vos deixo una pàgina molt clarificadora envers el tema de la profunditat de camp i l'ús del diafragma fotogràfic. L'han fet els companys de l'IES ARTÀ i espero que vos sigui útil.

http://www.arta-web.com/iesarta/departaments/educacio_plastica/arxius_evp/WEB%20IE/arxius/02_fotografia/205_profunditat_camp.htm

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada