CULTURA AUDIOVISUAL II
dissabte, 7 de febrer del 2009
DONES
Un paseo por la Historia del Arte a través de la figura de la Mujer. A deleitarse que es muy bonito.
http://www.youtube.com/watch?v=nUDIoN-_Hxs
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada