Hola, un nou treball per vosaltres; m'heu d'el·laborar el guió tècnic d'aquest curt tan xul·lo que vos deix aqui penjat. Tranquils, no fa falta de tot, me basta un tros, l'heu d'elaborar des del principi fins el pla detall en el qual cau la primera moneda al costat de la llauna. Ánim. És pel proper DIMARTS 17 (despres del pont). El que em faci els dibuixos (story board) tendrà puntuació extra! Sort.
http://www.adnstream.tv/video/nilSqaMboM/HISTORIA-DE-UN-LETRERO-THE-STORY-OF-A-SIGN
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada