CULTURA AUDIOVISUAL II
diumenge, 18 de desembre del 2011
Story Board + Guió Tècnic
Aqui teniu els anuncis seleccionats per fer el guió tècnic i story board de cara a finals de gener.N'heu de triar un dels dos. Espero que vos agradin...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada