CULTURA AUDIOVISUAL II
dijous, 13 d’octubre del 2011
Maltractament Infantil
Aqui vos deixo l'spot del nin "animat" que vam veure a l'aula fa uns dies.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada