CULTURA AUDIOVISUAL II
dimarts, 18 de gener del 2011
apunts de cinema
Vos aniré deixant els treballs, que indistintament, alumnes del primer grup o del segon grup ha anat exposant al llarg del trimestre. Disculpau que no els ordeni cronològicament...tampoc els reb cronològicament
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada