dimarts, 18 de gener del 2011

apunts de cinema

Vos aniré deixant els treballs, que indistintament, alumnes del primer grup o del segon grup ha anat exposant al llarg del trimestre. Disculpau que no els ordeni cronològicament...tampoc els reb cronològicament

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada