dilluns, 5 d’octubre del 2009

COMENÇAM A PRENDRE CONCIÈNCIA DEL FET QUE ESTARIA MÉS QUE BÉ QUE POGUESSIM REUTILITZAR ELS LLIBRES DE TEXT??

http://hemero.com/educaib/www/verreportaje.php?regid=20

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada